شیراز نیوز
شیراز نیوز

شیراز نیوز

با تاکید استاندار جدید؛ برنامه استقبال مردمی از استاندار جدید فارس لغو شد


شیراز نیوز- اعضای ستاد مردمی آیین استقبال از استاندار جدید فارس روز یکشنبه با انتشار بیانیه ای لغو این مراسم را اعلام کرد.

  در این بیانیه که نسخه ای از آن به شیراز نیوز مرکز فارس نمابر شده آمده است : اعضای ستاد استقبال مردمی از استاندار، لغو مراسم استقبال از استاندار جدید و وزیر کشور را بنا به درخواست محمدعلی افشانی اعلام کرده است .

متن این بیانیه شرح زیر است:



بسمه تعالی



مردم شریف و آگاه استان فارس سلام علیکم



همانگونه که مطلعید پس از انتصاب مهندس سید محمدعلی افشانی به عنوان استاندار فارس حاشیه سازی های ناصوابی از سوی عده ای افراد در فضای عمومی استان و کشور به راه افتاد که شایسته مردم و استان پر آوازه فارس به عنوان گاهواره تمدن ایران زمین نبود.

پیرو این موضوع گروه ها و اقشار مختلف استان به طور داوطلبانه و خودجوش و در راستای حمایت از دولت تدبیر و امید برای برگزاری مراسم استقبال از وزیر کشور و استاندار فارس اعلام آمادگی کردند.

به همین منظور و برای سازماندهی مناسب 'ستاد مردمی استقبال از استاندار فارس' شکل گرفت و مقدمات برگزاری مراسم فراهم آمد. اما با درخواست آقای مهندس افشانی و تاکید ایشان بر تقویت فضای همدلی این مراسم لغو شد.

از این رو اعضای ستاد مردمی استقبال ضمن قدر دانی از آحاد مردم استان فارس و تشکر از همکاری داوطلبانه و پرشور نمایندگان اصناف و گروه های مختلف اعلام می دارد هیچ مراسمی به عنوان استقبال مردمی از وزیر محترم کشور و استاندار جدید برگزار نخواهد شد.

در پایان اعضای این ستاد ضمن اعلام انحلال، تمام مسوولان به ویژه نمایندگان محترم مردم فارس در مجلس شورای اسلامی را به لزوم رعایت تقوای سیاسی وتوجه به نظر مردم و رهبری مبنی بر تقویت همدلی و هم زبانی دعوت می نماید و از آنان می خواهد مدت کوتاه باقی مانده از دوران مسوولیت را صرف پیگیری خواسته های اصلی مردم مانند ایجاد فضای گفت و گوی سازنده در استان، ایجاد امنیت سیاسی و اجتماعی، رشد اقتصادی مناسب، توجه به بحران کم آبی و خشکسالی و فجایعی نظیرخشک شدن دریاچه های پریشان و بختگان کرده و از انتظارات فرا قانونی پرهیز کنند.

نظرات 1 + ارسال نظر
تکستی یکشنبه 28 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 04:29 ب.ظ http://texti.ir

سلام! وبلاگت رو دیدم! خوب بود.

یه پیشنهاد دارم ! می خوای مطالبت علاوه بر وبلاگت توی یک شبکه اجتماعی هم به گوش خیلیا برسه ؟ تکستی بهترین جا واسه انتشار مطالبته که شنونده های حرف هات هم زیاد بشن .

چه نوع مطالبی داری ؟ خبری ؟ تفریحی ؟ شخصی ؟ اجتماعی ؟ تجاری و کاری ؟ عکس و فیلم ؟ می خوای مخاطب پیدا کنی ؟ تکستی همین جاست!

این یک دعوته پس منتظر حضور شما در تکستی هستیم .
تنها توی 15 ثانیه عضو شو و مطالبت رو منتشر کن.
توییتر فارسی بالاخره راه اندازی شد ولی با تفاوت های چشمگیر از توییتر اصلی . ارزش یکبار سر زدن رو داره . [گل][گل][گل]

آدرس سایت : http://texti.ir

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد