شیراز نیوز
شیراز نیوز

شیراز نیوز

دانشجویان فارس به دوره کشوری طرح ولایت اعزام شدند

شیرازنیوز- مدیر تعلیم و تربیت بسیج دانشجویی استان فارس گفت:80 نفر از دانشجویان بسیجی دختر و پسر دانشگاه های این استان برای شرکت در دوره کشوری طرح ولایت به تهران اعزام شدند.

  به گزارش دریافتی دوشنبه شیراز نیوز حجت الاسلام مجتبی ایوب زاده در حاشیه اعزام این دانشجویان بیان کرد: دوره طرح ولایت در افزایش حساسیت دانشجویان نسبت به تهدید نرم بسیار موثر است و این درحالی است که در این دوره زمینه مناسبی برای گسترش مباحث معرفتی، بصیرتی، اخلاقی و تربیتی در مراکز آموزش عالی، ایجاد انگیزه درونی در بین دانشجویان با تقویت روحیه معنوی آنان فراهم می شود.

وی افزود: آشنایی با مبانی اندیشه ناب اسلامی، تقویت روحیه دفاع از اصول ارزش های اسلامی، آشنایی بیشتر دانشجویان با سیره نظری و عملی ائمه معصوم(س) در بعد اخلاقی و تربیتی، آگاهی دانشجوبان از توطئه ها و دسیسه های دشمنان داخلی و خارجی و تهاجم فرهنگی و آشنایی دانشجویان با ماموریت های بسیج دانشجویی از اهداف این طرح است.

ایوب زاده اظهارداشت:با توجه به نظام تربیتی بسیج دانشجویی، دانش آموختگان طرح ولایت به عنوان سرگروه حلقه های صالحین دانشجویی به ایفای نقش آموزشی و تربیتی می پردازند.

دوره طرح ولایت کشوری از 29 تیرماه جاری به مدت 45 روز در تهران برگزار می شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد