شیراز نیوز
شیراز نیوز

شیراز نیوز

جشن عروسی در شیراز به عزا تبدیل شد

شیراز نیوز - فرمانده انتظامی شهرستان شیراز گفت:شادی جشن عروسی با نمایش اسلحه توسط اقوام داماد در یکی از باغ های مجالس شیراز، مادر بزرگ عروس را به کام مرگ فرستاد.

  به گزارش دوشنبه شیراز نیوز از معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان فارس ، سرهنگ بهادر اسماعیلی افزود:در پی دریافت خبری مبنی بر تیر خوردگی یک نفر در یکی از باغ های مجالس در اطراف شهرک صدرا شیراز، ماموران کلانتری صدرا برای بررسی موضوع به محل مورد نظر اعزام شدند.

وی افزود: ماموران با حضور در محل مشاهده کردند یک نفر در این جشن عروسی با قصد نمایش شادی با اسلحه ساچمه زنی و به صورت غیر عمد یکی از مهمان های حاضر در باغ را مجروح که او به علت شدت جراحات وارده فوت کرد.

اسماعیلی بیان کرد: ماموران در بازرسی از این باغ سه قبضه سلاح سوزنی و فاقد مجوز کشف و در ارتباط با آن سه نفر متهم را دستگیر کردند و تحقیقات در این زمینه ادامه دارد.

فرمانده انتظامی شهرستان شیراز افزود:خانواده ها و شرکت کنندگان در مراسم عروسی نباید با ایجاد هیجان های کاذب برای مردم مزاحمت ایجاد کنند و حمل و تیراندازی با اسلحه در مراسم عروسی علاوه بر پیگرد قانونی برای عاملان آن موجب به وجود آمدن حوادث ناگوار و مرگبار برای خود آنها و اطرافیان می شود.

اسماعیلی ادامه داد:ماموران انتظامی فارس با افرادی که بخواهند با اعمال مجرمانه خود باعث بر هم زدن نظم و امنیت عمومی شوند، برخورد خواهند کرد.

شهرک صدرا در فاصله 15 کیلومتری شمال غرب شیراز قرار دارد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد