شیراز نیوز
شیراز نیوز

شیراز نیوز

کشف بیش از 543 کیلوگرم مواد مخدر در فارس

شیرازنیوز - فرمانده انتظامی استان فارس گفت:ماموران انتظامی فارس 543 کیلوگرم و 803 گرم مواد مخدر از نوع تریاک و حشیش در این استان کشف و ضبط کردند.

  به گزارش دوشنبه شیراز نیوز از معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان فارس ، سردار سرتیپ دوم احمد علی گودرزی بیان داشت: این کشفیات طی 72 ساعت گذشته در این استان کشف شد.

وی افزود:ماموران پاسگاه هرمود باغ لارستان هنگام گشت زنی در جاده کرموستج – لارستان به یک دستگاه خودرو سمند شک کردند و دستور ایست دادند اما راننده بدون توجه اقدام به فرار کرد.

گودرزی ادامه داد: پس از طی مسافتی تعقیب و گریز، خودرو مورد نظر متوقف و در بازرسی از آن 358 کیلوگرم تریاک کشف کردند و راننده این وسیله نقلیه دستگیر شد.

این مقام انتظامی افزود:همچنین ماموران انتظامی پاسگاه هرمودباغ و چهار برکه لارستان در چند عملیات جداگانه، دو دستگاه خودرو پژو 405 و یک دستگاه پراید را متوقف کردند و در بازرسی از این وسایل نقلیه 58 کیلو و 800 گرم تریاک کشف شد و در ارتباط با این مواد سه نفر را دستگیر کردند.

گودرزی بیان کرد:ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر پس از این که مطلع شدند فردی قصد دارد محموله ای از حشیش را به عناصر توزیع در شیراز تحویل دهد، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران قرار گرفت و متعاقب آن یک دستگاه خودرو پژو 405 در یکی از ورودی های شهر شیراز شناسایی شد و ماموران به آن دستور ایست دادند اما راننده خودرو اقدام به فرار کرد.

وی گفت:پس از طی مسافتی تعقیب و گریز در نهایت خودرو مورد نظر توقیف و در بازرسی از آن 61 کیلوگرم حشیش کشف و راننده خودرو دستگیر شد.

فرمانده انتظامی استان فارس بیان کرد:همچنین ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان جهرم دریک عملیات تعقیب و گریز پلیسی 15 کیلو و 400 گرم حشیش کشف کردند و متهم ضمن پرتاب این مواد مخدر به بیرون از این وسیله نقلیه با استفاده از یک دستگاه خودرو پژو 405 از صحنه گریخت و تلاش برای دستگیری او ادامه دارد.

گودرزی گفت:ماموران انتظامی شهرستان های خرم بید و استهبان نیز هنگام کنترل خودروهای عبوری در جاده های این دو شهرستان به ترتیب 37 کیلو و 600 گرم تریاک و 10 کیلو و 200 گرم تریاک کشف و در ارتباط با این مواد سه نفر متهم را دستگیر کردند.



** دستگیری 20 خرده فروش مواد مخدر

گزارش رسیده به نقل از فرمانده انتظامی شهرستان فیروزآباد حاکی است:ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر در اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در این شهرستان 20 نفر از خرده فروشان مواد مخدر را شناسایی و دستگیر کردند.

سرهنگ حسین ارجمند مزیدی گفت:ماموران با هماهنگی مراجع قضایی در بازرسی از منازل آنان دو کیلو و 716 گرم تریاک، 20گرم هرویین ، 50 گرم سوخته تریاک،17گرم شیشه، 110 عدد قرص متادون و 420 سی سی شربت متادون کشف شد و 20 نفر از خرده فروشان مواد مخدر دستگیر شدند و سه دستگاه موتورسیکلت متعلق به آنان نیز توقیف شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد