شیراز نیوز
شیراز نیوز

شیراز نیوز

فرماندار شیراز : ورزش تنها فوتبال نیست

شیراز نیوز- فرماندار شهرستان شیراز با بیان این که ورزش تنها فوتبال نیست،گفت:اگر چه این رشته طرفداران بسیاری دارد اما رشته های ورزشی بسیاری هستند که در صورت حمایت می توانند افتخارات زیادی برای کشورمان به ارمغان بیاورند.

  به گزارش خبرنگارشیراز نیوز، حیدرعالیشوندی به مناسبت روز خبرنگار، عصر شنبه در جمع کارکنان خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) فارس در شیراز افزود: ورزش باعث ایجاد نشاط و شادمانی در جامعه می شود از این رو باید تلاش کنیم به این مقوله بیشتراهمیت دهیم.
وی افزود:حق ورزش فارس این است که دو باره در کشور اوج بگیرد و شاهد درخشش ورزشکاران این استان در لیگ های مختلف کشوری همچون گذشته باشیم و بکوشیم سال آینده در سطح اول فوتبال کشور حتما یک تیم از فارس حضور داشته باشد.
عالیشوندی اظهار داشت:مشکلات اقتصادی که ناشی از تحریم ها بوده منجر به رکود در برخی از بخش ها شد و نیاز به زمان دارد تا چرخ اقتصادی کشور روان تر بچرخد و به تبع آن ورزش هم پیشرفت کند.
فرماندار شهرستان شیراز به نقش رسانه ها در توسعه کشور اشاره کرد وافزود: خبرنگاران به عنوان پل ارتباطی میان مردم و مسوولان هستند که با نقد منصفانه و انتشار اخبار واقعی تلاش می کنند نقش اساسی خود را ایفا کنند.
وی گفت:برنامه بسیار خوبی برای ورزش شیراز داریم و از آنجا که طبق قانون دولت نمی تواند از تیم های حرفه ای حمایت کند باید شرایط بخش خصوصی برای حضور در ورزش فراهم شود و برای تحقق این امر با صنایع و بنگاه ها اقتصادی استان فارس مذاکره خواهیم کرد.
وی در مورد ورزشگاه میانرود شیراز نیز بیان داشت: با بودجه ای که در سفر رییس جمهوری به استان فارس (نهم و دهم اردیبهشت 94) برای افتتاح این ورزشگاه اختصاص داده شد باید با تامین اعتبار همان گونه که مسوولان وزارت ورزش و جوانان وعده دادند این ورزشگاه در پایان سال 95 به بهره برداری برسد .
عالیشوندی بیان کرد : همه باید کمک کنیم تا سرانه فضای ورزشی کلانشهر شیراز افزایش یابد و برای محقق شدن این موضوع نقش رسانه بسیار مهم و ضروری است

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد