شیراز نیوز
شیراز نیوز

شیراز نیوز

دولت برای رفع مشکلات خیرین تامین سلامت در تلاش است

شیرازنیوز- مدیر عامل مجمع خیرین تامین سلامت فارس گفت: دولت برای رفع مشکلات خیرین تامین سلامت در تلاش است و با مهیا کردن شرایط، اهداف خیر و انساندوستانه نیکوکاران را ارج می نهد.

  علی اکبررامجردی، شنبه درگفت و گو باشیراز نیوز در شیراز افزود: بخشی ازمشکلات خیرین عرصه سلامت بایدباسیاستگذاری های دولت به صورت بنیادی برطرف شود.
وی ادامه داد: وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی قول مساعد داده با هماهنگی مسئولان ذی ربط مشکلات خیرین این عرصه بررسی و حل شود.
وی اضافه کرد: ارتقا سلامت جامعه از اولویت های دولت یازدهم است و با حمایت های ویژه از مجامع خیرین تامین سلامت این مهم به اثبات رسیده است.
رامجردی اظهار داشت: دولت اولویت توسعه سلامت را برارتقا سطح درمان، احداث خانه های بهداشت، توسعه مراکز بهداشتی و درمانی، بیمارستان ها و تجهیزات پزشکی قرار داده و خیرین به این مهم پاسخ می دهند.
به گفته وی، مجمع خیرین تامین سلامت فارس با 13 سال فعالیت، به عنوان گروه پیشتاز در این عرصه نقش مهمی در شکل گیری 200 مجمع در سراسر کشور داشته است.
رامجردی گفت: تاکنون مجامع خیرین تامین سلامت در کشور موفق به 35 هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری برای احداث سه هزار و 200مرکز درمانی، بیمارستانی شده اند.
مدیر عامل مجمع خیرین تامین سلامت فارس گفت: خیرین این استان در این مدت شش هزار میلیارد ریال در عرصه سلامت فارس سرمایه گذاری کرده اند و همین امر تحول عظیمی را در این بخش به وجود آورده است.
وی بیان کرد: خیرین همواره با نیک اندیشی برای رفع مشکلات جامعه تلاش کرده اند و دولت با حمایت از آنها می تواند زمینه دلگرمی و تلاش بیشتر را برای آنان فراهم کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد