شیراز نیوز
شیراز نیوز

شیراز نیوز

آغاز عملیات گازرسانی به چهار روستای داریون در استان فارس

شیراز نیوز- مدیر عامل شرکت گاز استان فارس گفت: عملیات گازرسانی به چهار روستای داریون در استان فارس با انتخاب پیمانکار آغاز شد.

  به گزارش دریافتی شنبه شیراز نیوز  از روابط عمومی شرکت گاز استان فارس، هوشنگ محمدی در آیین آغاز طرح های یاد شده افزود: برای گازرسانی به روستاهای تربرلابیشه ، تربرسادات، تربر جعفری و علی آباد سه تلان از توابع داریون اعتباری افزون بر 27 میلیارد ریال هزینه خواهد شد.
وی گفت برای این طرح اجرای 35 هزارو 836 متر پروژه گازرسانی از نوع پلی اتیلن در نظر گرفته شده و این پروژه درآینده ای نزدیک به بهره برداری می رسد.
مدیرعامل گاز استان فارس با بیان اینکه این شرکت با دارا بودن نیروهای متعهد و متخصص آمادگی گازرسانی به دورترین نقاط این استان را داردگفت:امیدواریم باتخصیص اعتبارات بیشتربتوانیم تعدادبیشتری ازروستاهای فارس رابه جمع مشترکان گاز طبیعی کشور پیوند دهیم تا همه مردم این منطقه بتوانند از این موهبت الهی بهره مند شوند.
محمدی گفت: گازرسانی به روستاهای این استان در دو سال فعالیت دولت یازدهم نسبت به 34 سال قبل ازآن افزایش 49 درصدی داشته است که در فضای انقباضی بودجه عمرانی و سیاست کاهش نقدینگی، این امر بیانگر حرکتی پرشتاب توام با مدیریت جهادی است.
محمدی افزود: در سال های 57 تا 91، شمار روستاهایی که در استان فارس از مزایای گاز طبیعی برخوردار شده بودند 602روستا بود اما از سال 92 تاکنون یعنی در مدت دو سال فعالیت دولت تدبیر و امید، به 293 روستای این استان گاز رسانی شده است.
وی گفت: در گازرسانی به روستاها، ابتدا روستاهای در فاصله پنج کیلومتری و سپس روستاهای واقع در فاصله 15 کیلومتری خطوط لوله گاز سراسری از اولویت برخوردار بودند و روستاهایی که از سال 92 به شبکه گازرسانی پیوسته اند از خط لوله گاز سراسری فاصله بیشتری داشته اند و این امر نشان دهنده اهمیت و حجم کار عمرانی است که در این زمینه صورت گرفته است.
داریون در فاصله 25 کیلومتری شرق شیراز قرار دارد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد