شیراز نیوز
شیراز نیوز

شیراز نیوز

برگزیدگان پنجمین دوسالانه داستان کوتاه نارنج تقدیر می شوند

شیرازنیوز- مدیر اجرایی پنجمین دوسالانه داستان کوتاه نارنج گفت: در مرحله داوری نهایی پنجمین دوسالانه داستان کوتاه نارنج، داوران هشت داستان بدون رتبه بندی به عنوان آثار برگزیده این دوره به دبیرخانه این دوسالانه معرفی شد که در آیین اختتامیه از آنها تقدیر خواهد شد.

  به گزارش شنبه شیراز نیوز، محمد بادپر با بیان اینکه برگزیدگان این دوره منتظر تماس از سوی دبیرخانه دوسالانه باشند بیان داشت: آثار و نفرات اول تا سوم پنجمین دوسالانه داستان کوتاه نارنج نیز مشخص شده اند که در آیین اختتامیه از آنها با اهدای لوح تقدیر، تندیس و جایزه نقدی و به نفرات چهارم تا هشتم نیز با اهدای لوح تقدیر و هزینه ایاب و ذهاب تقدیر خواهد شد.
وی افزود: آیین اختتامیه این دوره از دوسالانه 26 آذرماه 94 در شهرستان جهرم برگزار می شود که حضور برگزیدگان در این مراسم از اهمیت بالایی برخوردار است.
بادپر اظهارداشت: در این دوره از دوسالانه هزار و 312 داستان از 777 نویسنده از 30 استان کشور و 9 کشور خارجی به پنجمین دوسالانه داستان کوتاه نارنج استان فارس به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده است.
به گفته وی، اسامی داستان های دریافتی وشرکت کنندگان در این جایزه ادبی در پایگاه فرهنگی نارنج به نشانی www.naranj.org برای عموم قابل دسترس و مشاهده است.
دوسالانه داستان کوتاه نارنج از سال 1386 به همت انجمن اهل قلم شهرستان جهرم فارس برگزار می شود وعلاقه مندان برای آگاهی بیشتر می توانند به پایگاه فرهنگی این دو سالانه به نشانیwww.naranj.org مراجعه کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد