شیراز نیوز
شیراز نیوز

شیراز نیوز

شناسایی دو فرد متخلف و متخصص نما در حوزه جراحی زنان و زایمان

مراقب افراد متخصص نما در حوزه بهداشت و درمان باشید

شیرازنیوز- دو فرد غیر مجاز و متخصص نما که در زمینه عمل های جراحی زنان و زایمان، فعالیت داشتند، به همت بازرسان کمیسیون ماده 11 تعزیرات حکومتی امور بهداشتی درمانی فارس، شناسایی شدند.

  به گزارش شیراز نیوز ، از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز ، نماینده وزیر بهداشت و درمان در کمیسیون ماده 11 تعزیرات حکومتی امور بهداشتی درمانی فارس، گفت: در پی گزارشی مبنی بر فعالیت غیر مجاز دو خانم که در منزل شخصی خود، اقدام به جراحی های تخصصی غیر مجاز می کردند، موضوع به بازرسان کمیسیون ماده 11، ارایه شد.
دکتر سید محمدکاظم تدین افزود: پس از تایید تخلف و اخذ دستور از مقام قضایی مبنی بر مراجعه به محل، بازرسان ویژه کمیسیون ماده 11تعزیرات حکومتی، با همکاری پلیس اماکن و امنیت اجتماعی، افراد خاطی را دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به مقام قضایی معرفی کردند.
او ادامه داد: با توجه به همکاری مسوولان قضایی و انتظامی استان و شهرستان شیراز، برخورد قضایی مناسبی با افراد متخلف صورت پذیرفته است.
نماینده وزیر بهداشت و درمان در کمیسیون ماده 11 تعزیرات حکومتی امور بهداشتی درمانی فارس، گفت: مردم در صورت مشاهده هرگونه تخلف در امور درمانی، با تلفن 1819 که به صورت شبانه روزی فعال است، تماس بگیرند

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد