شیراز نیوز
شیراز نیوز

شیراز نیوز

طرح طلایه داران تذکر لسانی در فارس اجرا می شود

شیراز نیوز- دبیر ستاد امربه معروف و نهی از منکر استان فارس گفت: طرح طلایه داران با هدف ترویج و اجرای تذکر لسانی در موضوع امربه معروف و نهی از منکر در استان فارس اجرایی می شود.

  به گزارش  شیراز نیوز سلیمان مهدوی چهارشنبه در جلسه شورای هماهنگی ستاد امر به معروف و نهی از منکر دستگاه های اجرایی استان بیان کرد: این طرح با هدف هگانی کردن دو فریضه الهی امر به معروف و نهی از منکر در قالب گروه های 10 نفره در استان اجرا می شود.
وی افزود: بعد از ساماندهی گروه ها و اقدامات زیرساختی برای اجرای این طرح در شهرستان های استان، زمان اجرای دقیق طرح را اعلام می کنیم.
مهدوی اظهارداشت: برخی معتقدند تذکر لسانی راهکار مناسب و راه درمان نیست که باید گفت این افراد بدون اطلاع مسایل اساسی این بحث آن را نقض می کنند درحالی که تذکر لسانی، بهترین و مناسب ترین روش اشاعه امر به معروف و نهی از منکر و رسیدن به جامعه متعالی است.
وی اضافه کرد: اگر تذکر لسانی به صورت فراگیرد در جامعه نهادینه شود شاهد جامعه ای پویا، زنده و اسلامی خواهیم بود و اثرات آن به تمام بخش های جامعه بازمی گردد.
او ادامه داد: در بحث ترویج امر به معروف و نهی از منکر فعالیت های خوبی در شوراهای این دو فریضه الهی در ادارات استان انجام شده است اما تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله زیادی داریم.
دبیر ستاد امربه معروف و نهی از منکر فارس در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مصوبه جلسه 427 شورای فرهنگ عمومی کشور عنوان داشت: بر اساس قانون نظارت بر اجرای مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی کشور مبنی بر در اولویت قراردادن موضوع حجاب و عفاف در برنامه های دستگاه های دولتی و غیر دولتی بر عهده ستاد امر به معروف و نهی از منکر قرارداده شده است که این را در استان دنبال می کنیم.
مهدوی بابیان اینکه در این زمینه آمرین و ناهیان باید ادای تکلیف کنند افزود: همه کارکنان و کارمندان دستگاه های اجرایی، نماد دولت جمهوری اسلامی هستند که باید موازین اسلامی را بیش از دیگر آحاد جامعه رعایت کنند.
این جلسه با حضور دبیران بیش از60 دستگاه اجرایی فارس برگزار شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد