شیراز نیوز
شیراز نیوز

شیراز نیوز

سرمربی تیم فجر سپاسی: بازیکنان ما برابر صنعت نفت آبادان تمرکز لازم را نداشتند

شیرازنیوز- سرمربی تیم فجر شهید سپاسی شیراز گفت: بازیکنان ما برابر صنعت نفت آبادان تمرکز لازم را نداشتند از این رو فرصت های زیادی را از دست دادیم .

  علی اصغر کلانتری، عصر سه شنبه پس از شکست دو بر صفر تیمش برابر صنعت نفت آبادان ضمن تبریک به بازیکنان این تیم، در گفت و گو با خبرنگارشیراز نیوز افزود: در حالی که بیشترین موقعیت ها در این دیدار نسبت به 18 بازی قبل داشتیم، شکست خوردیم و صدر جدول را از دست دادیم.
وی اضافه کرد: تیم متحول شده صنعت نفت آبادان در این دیدار، بازی بسته ای ارایه داد و چشم به ضد حمله داشت که در این زمینه موفق عمل کرد و دو گل نیز به ثمر رساند.
کلانتری ادامه داد: در برگزاری مسابقات نیم فصل بابت اشتباه غیر عمدی داوری متضرر شدیم و در این دیدار هم دو خطای پنالتی ما گرفته نشد اگر چه ما پیش از هر چیز باید مشکل عدم گلزنی تیم را حل کنیم.
وی اضافه کرد:تکلیف تیم فجر برای نیم فصل دوم مشخص نیست، ابتدا باید تا این لحظه حدود 60در صد از قرار داد بازیکنان پرداخت می شد که این گونه نشد و آنها کمترین دریافتی را داشتند و از این که توانستیم در پایان نیم فصل، دوم شویم کار بزرگی صورت گرفته است و جای تقدیر دارد.
وی بیان کرد:در نیم فصل دوم که بازیها به مراتب سخت تر خواهد شد نیاز به تقویت در چند پست داریم اما نمی دانم چکار باید کرد.
با پایان یافتن دور رفت مسابقات فوتبال دسته اول باشگاه های کشور، تیم پیکان تهران با 38 امتیاز درصدر جدول قرار گرفت، تیم فجر با 37 امتیاز دوم شد و تیم مس کرمان و خونه به خونه بابل هم با 33 امتیاز به ترتیب سوم و چهارم شدند.
تیم های گل گهرسیرجان، پارسه تهران و پاس همدان هم سه تیم انتهای جدول هستند.
در مسابقات فوتبال دسته اول کشور 20 تیم حضور دارند که پس از انجام 38 بازی تیم های اول تا سوم به صورت مستقیم جواز حضور در فصل آینده مسابقات فوتبال لیگ برتر را کسب خواهند کرد

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد