شیراز نیوز
شیراز نیوز

شیراز نیوز

رئیس دفتر مقام معظم رهبری به شیراز سفر می کند

همزمان با میلاد پیامبر (ص)؛

شیراز نیوز- حجت الاسلام و المسلمین محمدی گلپایگانی رئیس دفتر مقام معظم رهبری فردا همزمان با میلاد پیامبر گرامی اسلام حضرت محمد (ص) به شیراز سومین حرم اهل بیت(ع) سفر می کند.

  به گزارش دریافتی شامگاه دوشنبه شیراز نیوز در این سفر یکروزه حجت الاسلام گلپایگانی به دیدار علمای استان فارس از جمله نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز می رود و در آیین های افتتاح طرح توسعه دارالشفاء تخصصی حضرت شاهچراغ(ع) و مراسم عمامه گذاری طلاب شرکت می کند.
شرکت در جشن بصیرت 9 دی و سخنرانی در شب میلاد حضرت محمد(ص) و امام صادق(ع) در شبستان بزرگ امام خمینی(ره) شاهچراغ(ع) از دیگر برنامه های این سفر اعلام گردیده است .
براساس این گزارش، دارالشفاء خیریّه آستان مقدس احمدی و محمدی(ع) در سه طبقه و زیربنای دو هزارمترمربع با به روزترین معیارهای بهره برداری مراکز بهداشتی و درمانی طراحی و اجرا شده و تمام وسائل و لوازم مورد نیاز برای تجهیز بخش های مختلف دارالشفاء تخصصی حرم حضرت شاهچراغ(ع)، تحت نظارت متخصصین دانشگاه علوم پزشکی و در بالاترین سطح استانداردهای موجود تهیه شده است.
فاز نخست دارالشفای خیریه حرم مطهر احمدبن موسی(ع) شامل بخش های اورژانس و فوریت های پزشکی، کلینیک تخصصی قلب، کلینیک تخصصی زنان، جراحی سرپایی، پزشک عمومی و طرح نظام پزشک خانواده، پزشک متخصص، داروخانه، دندان پزشکی، انتقال خون و تزریقات است.
این مرکز درمانی شاهچراغ(ع)، پس از شش ماه تلاش شبانه روزی و با صرف هزینه ای بالغ بر 20 میلیارد ریال در فاز نخست به مرحله بهره برداری رسیده و با دعوت از 50 جوان برای همکاری با این مجموعه، قدم خیری در زمینه اشتغال زایی برداشته شده است.
با توجه به مهیا شدن زیرساخت های لازم، در صورت تأمین اعتبار تجهیزاتی فاز دوم با بخش های رادیولوژی، سونوگرافی، تراکم سنجی استخوان، ماماگرافی، آزمایشگاه تخصصی، بینایی سنجی، کلینیک فیزیوتراپی و مرکزتخصصی دیابت نیز آماده ارایه خدمات می شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد