شیراز نیوز
شیراز نیوز

شیراز نیوز

افتتاح بزرگراه کوهسار مهدی شیراز در کاهش تصادفات درون شهری موثر است

شیرازنیوز- معاون فنی و عمرانی شهرداری شیراز گفت: افتتاح پروژه بزرگراه کوهسار مهدی شیراز که در سه فاز طراحی شده و فاز نخست آن تا یک ماه آینده به بهره برداری می رسد، علاوه بر تاثیر مستقیم بر کاهش آلودگی هوا درکاسته شدن از میزان تصادفات درون شهری نیز موثر است.

  آرش فرج زاده، دوشنبه در گفت و گو با شیراز نیوز اظهارداشت: پروژه بزرگراه کوهسار مهدی شیراز به لحاظ حجم عملیات و اعتبار معادل 20 پروژه بزرگ شهری است .
وی ادامه داد: این پروژه عظیم شهری با چشم انداز فوق العاده زیبا و با در نظر گرفتن حساسیت های زیست محیطی و الزامات گردشگری طراحی شده و در حال اجراست.
معاون فنی و عمرانی شهرداری شیراز اضافه کرد: فاز نخست پروژه بزرگ کوهسار مهدی از حدفاصل کمربندی - تقاطع جوادیه تا بلوار دکتر حسابی و پل شهدای جهاد از مسیر شهرک آرین تا یک ماه آینده به بهره برداری می رسد.
فرج زاده افزود: فاز دوم این پروژه نیز حدفاصل تقاطع و میدان جام جم تا بلوار چمران نیز به صورت یک طرفه زیر بار ترافیکی قرار می گیرد تا مردم در شب عید 95بتوانند از این مسیر تردد کنند و از بار ترافیکی شیراز نیز کاسته شود.
او ادامه داد: فاز دوم این پروژه در 18 ماه آینده آماده به بهره برداری می رسد و کل پروژه عظیم شهری کوهسار مهدی در سال 96 زیر بار ترافیک قرار می گیرد.
فرج زاده بیان داشت: همچنین تا دهه فجر 94، پل حجت آباد که یکی از مسیرهای اصلی دسترسی شیراز به مجموعه جنوبی شیراز است، افتتاح و به مردم ارائه می شود.
وی گفت: هم اینک در400 نقطه شهر شیراز حدود 30 پروژه بزرگ و شاخص عمرانی در مقیاس شهری توسط حوزه معاونت عمرانی این شهرداری در حال اجراست

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد