شیراز نیوز
شیراز نیوز

شیراز نیوز

مهلت ثبت نام در آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی 18 دی اعلام شد

شیرازنیوز- مدیرکل تامین اجتماعی فارس گفت: داوطلبان آزمون استخدام پیمانی این سازمان در سال 94 می توانند تا 18 دی ماه به سایت رسمی این سازمان مراجعه و در صورت برخورداری از شرایط تعیین شده برای شرکت در این آزمون ثبت نام کنند.

  به گزارش دریافتی یکشنبه شیراز نیوزاز روابط عمومی اداره کل تامین اجتماعی فارس، عبدالکریم نباتی افزود: سازمان تامین اجتماعی برای تکمیل کادر واحدهای بیمه ای و درمانی در سراسر کشور، نیروی انسانی مورد نیاز خود را از طریق آزمون کتبی، مصاحبه، گزینش و انجام سایر مراحل استخدامی جذب می کند.
وی اظهار کرد: متقاضیان استخدام می توانند تا هجدهم دی ماه جاری از طریق سایت سازمان تامین اجتماعی به نشانیwww.tamin.ir اقدام کنند.
مدیرکل تامین اجتماعی فارس گفت: همه مراحل ثبت نام و برگزاری آزمون کتبی این آزمون استخدامی از طریق سازمان سنجش آموزش کشور انجام می شود.
نباتی ادامه داد: آزمون کتبی استخدام پیمانی سازمان تامین اجتماعی 16 بهمن 1394 به صورت همزمان در سراسر کشور برگزار می شود.
مدیرکل تامین اجتماعی فارس اظهار کرد: داوطلبان گرامی باید توجه داشته باشند هرگونه اطلاع رسانی در مورد آزمون استخدامی، تنها از طریق سایت این سازمان معتبر و قابل استناد است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد