شیراز نیوز
شیراز نیوز

شیراز نیوز

برق شیراز در فوتبال دسته دوم کشور برابر شهرداری بندرعباس شکست خورد

شیرازنیوز- تیم برق جدید شیراز در هفته دوازدهم مسابقات فوتبال دسته دوم کشور برابر شهرداری بندرعباس شکست خورد و سه امتیاز حساس خانگی را از دست داد .

  به گزارش خبرنگار شیراز نیوزدر این دیدارکه عصر دوشنبه در ورزشگاه بعثت شیراز برگزار شد، تیم میزبان با ارایه یک بازی نه چندان خوب با نتیجه دو بر یک مغلوب تیم شهرداری بندرعباس شد.
ابتدا تیم شهرداری بندرعباس در دقایق یک و 49 با گل های کمیل حیدری و محمد اسفندیاری از تیم برق پیش افتاد و برقی ها هم در دقیقه 85 توسط حمید بهروزی یکی از گل ها را جبران کردند و در نهایت این بازی با نتیجه دو بر یک به سود شهرداری بندرعباس پایان یافت تا فاصله تیم برق نسبت به صدر جدول زیادتر شود.
در این گروه پس از پایان هفته دوازدهم تیم شهرداری بندرعباس با 26 امتیاز صدرنشین است، اکسین البرز با 23 امتیاز و بعثت کرماشاه با21 امتیاز دوم و سوم هستند و تیم های نیروی زمینی تهران و برق هم با 18امتیاز در مکان چهارم و پنجم قرار دارند.
در همین چارچوب و از گروه C نیز تیم کارا شیراز در سمنان برابر تیم هدف این شهرستان با تساوی یک بر یک متوقف شد و با 17 امتیاز همچنان در رده چهارم جدول قرار دارد

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد